Kuukauden suosikit - Toukokuu

Kuukauden suosikkeja taas. Mulla on ollu niiiiin kiire valintakokeiden kanssa, että huhhuh! Nyt on kuitenki kokeet ohi ja saa enää venailla tuloksia. Kirjottelen niistä sitten, jos vaikka pääsisin sisään. Jos nyt alkais tää blogikin täyttymään muista kuin suosikki-postauksistakin :D
DSC_0209
Nää hiusdonitsit on oikeesti pelastanu mun hiukset. Ei repimisiä, tiukkoja solmuja, katkenneita ponnareita, koska nää on jotenki kestävämpiä. Noilla saa niin helposti hiukset viidessä sekunnissa nutturalle. Pitäis käydä hakemassa noita lisää.
DSC_0220
Tää sweet chilikastike on tuhonnu mun elämän. Syön tätä oikeesti melkeen kaiken kanssa, salaatinkastikkeena, riisin kanssa, lihan, kalan, kanan. Keittoihin en sitä toistaiseks oo tunkenu mut melkein kaikkeen muuhun kyllä.. :'D
DSC_0224
Nää ei nyt varsinaisesti oo kuukauden suosikkeja, mut kuukauden odokkeja. Sit kun tää mun pinkki väri päästä lähtee, niin näillä olis tarkotus saada se kauhee keltasuus/oranssisuus vähentymään. En malta odottaa!!
DSC_0147
Nii ja sitte pinkeistä hiuskista puheen ollen. Tän kuun lemppari on kyllä ehdottomasti ollu nää mun vihdoin pinkit hiukset. Useeseen otteeseen oon yrittäny, mut jotenki ne on aina haalistunu parin pesun aikana. Nää nyt on ollu mulla varmaan kuukauden jo, että kiitos sille omituiselle värille, minkä nimeä en muista. Nähdään taas uusien värien kanssa joskus.

//Monthly favorites. Donut hair tie, makes life easier, Sweet chili sauce, makses life tastier and hair products make my hair prettier. LOL.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm