Beauty order

Tilailin tossa pari viikkoo takaperin Beautynetkoreasta muutaman meikkijutun. Tässä olis pieni esittely kaikista.

I order some beauty products couple weeks back and here they are.
_MG_7691
_MG_7683
1. Halusin kokeilla CC voidetta, koska en sellasta oo vielä mistään jaksanu hankkia. Kokeiluun valikoitui The Saem -nimiseltä merkiltä yksi putilo. En oo tosta meikistä ikinä kuullu, mut ekalla kerralla oli ainakin ihan kiva. Teen varmaan tästä (ja ehkä muistakin) jonkun näköstä reviewtä sit jossain välissä.

1. I've never tried CC cream before so I ended up ordering one of those. I've never heard of the brand called The Saem but what I tried it on earlier today it seemed to do it's job. Im probably doing a review of this one later on.

_MG_7696
2. Tilasin viimeks Etude Houselta sitä niiden yhtä peitevoiteista. Halusin myös kokeilla tätä nestemmäistä, koska olin kuullu, et se toimii paremmin. Voisin koittaa tehä jotain vertailua näiden välillä kans myöhemmin. Ei nimittäin ittelle silmään sattunu ainakaan isoo eroo olevan :D

2. A while ago I ordered from Etude House one of their creamy concealers but this time I wanted to try this more liquidy one. I didnt see any major differences what comes to coverage but Imma make a different post about that.
_MG_7693
3. Viimeks tilasin myös yhen pinkihtävän kajaalin Etude Houselta, ja hetken käytön jälkeen olin oikeestaan aika pettynyt siihen. Tilasin sit tämmösen valkosen, vähän kiiltävän kajaalin tilalle. En tiiä miks ostin ton sinisen.. Heräteostokset.. :'D Halloweenia odotellessa.

3. In my last order from Etude House I also got a pink-ish shimmery eyeliner but I wasnt that happy  with it after all. I decided to get this white shimmery one instead and now I'm happy how I can actually see where I'm putting it xD What comes to that blue eyeliner.. I dunno actually why I even bought it but I guess at that time (when I was making the order) I needed it..
_MG_7700
Sain myös kasan sampleja, joista osasta mulla ei oo hajuukaan miten nää toimii. Onneks google on kaveri ja enköhän selviä. Paras on, koska tuol on sampleja miehille.. Niinku miks..

I also got a bunch of free samples and tbh I have no idea where to use most of them. Like serums for wrinkles etc. for MEN like yay do I seem that old? I knew I was manly but hey!
_MG_7686

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm