Kuukauden suosikit - Helmikuu

Taas oon vähän myöhässä, mut hei parempi myöhään ku ei milloinkaan :'D Taas olis suosikkeja tarkotus kattella ja niinku näppärimmät jo otsikosta huomaskin, niin helmikuusta on kyse tällä kertaa. Suosikkeja ei tässä kuussa oo niin paljoo keertyny, mut nää muutama on ollu kyl sitäkin arvokkaampia. 
_MG_6918
Alotetaan nyt näistä kosmetiikka tuotteista. Rimmelin Eyebrow pencil about tää sama sävy eli 001 Dark Brown on ollut mulla käytössä pretty much aina. Kävin kuitenkin kynän vaihtamassa uuteen samanlaiseen, joten siksi se on tällä listalla. Tää on kyllä oikeestaan ikuisuussuosikki, ei vaan helmikuun. 

Toisena on The Body Shopin Lip Butter mut koska oon tästä kaikki laput ja lippuset onnistunu repimään irti, niin en enää muista mistä tuoksusta oli kyse.. Ehkä  grapefruit. Anygays tää vaan tuoksuu niiinh hyvälle ja pitää huulet kosteempina ku muut huulirasvat mitä oon kokeillu. Ainut mikä ehkä päihittää tän on se kirsikkahuulirasva Carmexilta.

Next one is.. Hajuvesi. Tämmösessä matkakoossa. Oon ostanu tän jokus miljoona vuotta sitten, okei ehkä 4-5, Pimkiestä, Saksasta ja voi kuulkaas ku olin unohtanu tän. Aina välillä oon tän nähny pyörivän jossain kaapissa, mut nyt oikeesti tajusin ottaa sen pois sieltä ja käyttää sitä. Tykkään ton tuoksusta, ei liian voimakas, mut sit se kuitenki pysyy, eikä oo viiden minuutin päästä kadonnu johki. Ton nimi on Tender Leopard ja se tuoksuu kukille, jollain tapaa muistuttaa mua vähän miesten hajuvesistä.. tyttömäisemmässä versiossa.
_MG_6908
Sitten vaateemppareihin, eli yks Monkista ostettu raitapaita. Ensinnäkin, ette tiiä kauanko oon ettiny täydellistä raitapaitaa! Mut voin sanoo et kauan! No nyt se löyty Monkista sitten ja tota.. tää on ostettu viimesenä päivänä tätä kuuta, mut otin sen nyt tähän mukaan, koska oon käyttäny sitä tyyliin joka päivä tähän päivään asti. 

Toinen on yks ylisuuri/pitkä neule, mut en saanu siitä järkevää kuvaa, joten se jäi nyt tästä listasta /:

Viimesenä on mun ehdoton uus lempipeli! My singing monsters. Tällä pelillä ei oo mitään ideaa ja se on oikeesti aika tylsä. Jotenki vaan löydän itteni aina pelaamasta tota ja kuuntelees noitten laulua :D
unnamed

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm