Kuukauden suosikit - Tammikuu

Näin 2015 vuoden kunniaksi päätin alottaa tekemään näitä kuukauden suosikit -postauksia aina kuukauden päätteeksi. Tässäpä olis siis mun tammikuun suosikkeja! Mitä tulee musiikkisuosikkeihin, niin en varmaan tee niitä kuukausittain enää, mutta koitan saada niitä kasattua aina ku kerkeen. Toki niitä saa toivoa, jos menee tauot liian pitkäksi! :'D
_MG_6736
Ostin tän Viva la Divan Nudie paletin Kicksistä joskus ennen joulua itellenin joululahjaks ja on kyl ollu kovassa käytössä. Värit on ihanan pigmenttisiä (ainaki verrattuna edellisiin paletteihin) ja tällä saa tosi kätevästi tehtyä erivärisiä smoky eye meikkejä.
_MG_6740
Sitten tää on mun ensimmäisestä Etude House tilauksesta. Surprise Concealer Kit. Peittää ihan suht okei. En oo oikee ikinä tykänny semmosesta peitosta, joka ei päästä ollenkaa värii läpi ja olis ihan super peittävä. Ei mulla yleensä kyl pahemmin mitään semmosta oo, joka olis pakko saada piiloon, et vaikka tos on jotain arpia ja muuta, nii ei mulla oo mitään kauheeta hinkuu saada niitä peitettyä, niin et kukaan ei näkis. Tällä nyt saa tummista silmänalusista luonnollisen näköset ja muuta mukavaa
_MG_6743
_MG_6731
Tammikuussa oon ollu aika harvinaisen laiska lakkaamaan kynsiä. Suosikeiks on kuitenki jäänyt toi Ginan tummanpunainen ja hopee glitteri. Toi glitterilakka on tosi täyteläistä tai sillee, et siinä ei oo parii hiutaletta kun kerran sipaisee kynnelle. 
_MG_6750
Elektroniikka puolella on tällä kertaa mun joululahja GoPro Hero 3. Oon kuvaillu tällä meidän tanssiryhmälle uusia covereita ja videoita. Pakko kyl sanoo, et on pikkusesta kyl paljon iloo!
_MG_6756
Ja viimeisenä mun suosikki albumi. Tää Hotshotin Take a Shot julkastiin jo aika reilusti viime vuoden puolella, mut tän fyysisen kopion sain käteeni vasta vähän aikaa sitten. Tää on kyl vaan niin oiva ryhmä. Kaikki on nii kaunista T__T

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm