Joulutoiveita

trololol
Hoo vaikee oikeesti uskoo, et eka viikko joulukuuta on jo kohta ohi. Kohta on jo joulu! Tässä odotellessa väsäsin taas tämmösen toivekollaasin. Siis jos joululahjoja ajatellaan. Oon nyt hyvän hetken jo meinannu hankkia oranssin ja liilan huulipunan, mut en oo saanu aikaseks. Ehkä joulun jälkeen pistän tilaukseen. Samoin kasvoille tarkoitettu primer pitäis hankkia. Ja muutama kiva sävy kynsilakkoja.. :'D
Mun iPad minin suojakotelokin on hajoamispisteessä, niin joulun jälkeen lähtee varmaan tilaukseen myös uusi.
Pipoja ja hattujakaan ei voi koskaan olla liikaa, et jos mulle ei keksi esim joululahjaa ja semmonen on välttämättä pakko hankkia, niin noilla kahella ei voi mennä vikaan! Samoin erilaiset sormukset on kivoja. Jos ne mahtuu sormeen..
Uudet kevätkelien kengätkin olis kivat. Ei ehkä ihan aiheellinen joululahjaks, mut pistinpä nyt tonne kuitenkin. Samoin toi ihmeen selfie stick olis kiva, koska mun omassa kamerajalassa ei oo niveltä, niin sitä ei saa taitettua ja se ei silloin paljoo auta ._.
Kallein "toive" on uus kamera, tai siis pikemminkin videokamera. Tolla järkkärillä on tähän mennessä pötkiny tosi pitkälle, ja kuvausominaisuuksilta se mulle vielä riittää, mut nyt kun oon erikoistumassa tähän videoiden editoimiseen ja muutenkin kuvaan treeneissä, niin oli kiva jos sen vois tehä ihan kameraalla, ettei tarvii aina olla miettimässä, et riittääköhän se puhelimen muisti taas. Mutta saa nähä ei tolla niin kiire oo, että sitä toiveeks sanoisin. Eniten toivon just noita meikkituotteita^^

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm