Erityiset

Tänään teidän (ja miksi en omaksenikin) iloksi esittelen mun muutaman uuden levyn, jotka on jollain tapaa arvokkaita, jos ei rahallisesti niin mulle ainakin tunnetasolla. Lol olipas hämäävä lause. Anyways tässä tulis.
_MG_6237
_MG_6238
_MG_6240
Ensimmäisenä on tänä vuonna debytoineen Halon 38°C promoalbumi. Promoalbumilla nimensäkin mukaisesti mainostetaan itseään ja yritetään sillä saada esim radion kautta ihmisiä kuuntelemaan kyseistä bändiä. Tietääkseni näitä nimeomaisia albumeja kuljetetaan just näihin musiikkiohjelmiinkin. En osaa selittää mut ehkä te tajusitte jo pelkästä nimestä :'D Normi levyssä lukee tossa hologrammissa C1, kun näissä promoalbumeissa lukee toi "비 매" mikä meinaa, että levy ei ole tarkoitettu myytäväksi. Lisäksi tossa lapussa on ymmärtääkseni managerin yhteystiedot ja nähtävästi joiden muidenkin, joten eiku soittelemaan :'D Halo on tosiaankin yks mun tän vuoden lemppareista ja oon vihanen ittelleni, etten ostanut niiden albumia silloin heti kun niissä vielä tuli photari. Toisaalta hyvä, että odotin, koska nyt sain ehkä jotain parempaa.
_MG_6245
_MG_6246
_MG_6243
Next one is.. ToppDoggin Amadeus Deluxe Edition -albumi. Sen lisäksi, että se oli ihan sairaan kallis, siinä on DVD ja ihana kuvakirja, niin siinä on kaikkien jäsenten allekirjotukset, myös Kidohin *__* Sain mukaan kans noi kaks random valokuvaa. A-Tom on niiiin nätti c: Peekaboo oli osasyy tän ostoon. Mun ToppDogg biasit on kaikki räppäreitä, vaan Yano ei kuulu mun biaseihin mut ne muut kyllä, joten mikä ihana ylläri Peekaboo olikaan.
Ja btw. Tottakai just kun säästin tän ostoon, niin Stardomi päättää, että nyt ToppDoggille comeback ja äkkiä ja niin. Kiitos. En kyl varmaan osta sitä levyä, nyt joku saa ihan luvan kanssa sitoo mun kädet ja piilottaa pankkitunnarit ja niin edelleen, että en varmasti pääsee Yesasiaan ostelemaan yhtään mitään.
_MG_6253
_MG_6257
Ja mitä tähän sitten tulee. En ollu vielä raaskinu ostaa tätä levyä mistään, koska a) se on kallis b) siinä ei oo kuvakorttia c) se on japaniks ja d) en kuitenkaan sais Hoyan photobookkia. No mitäs tää tekee näissä kuvissa sitten? Joku ihana ruotsalainen (kyllä, en ikinä uskonu sanonvani ruotsalaisia ihanaksi) myi tätä niin halvalla, et pakkohan se oli sitten.. Jongien kuvakirjahan tossa on, mut jos joku ehkä joskus haluais sen Hoyaan vaihtaa.. *kröhöm*. Olin jo ihan varma, että nää myytäis loppuun ennenku saan tätä hommattua itelleni, mut ainaki vielä näyttäis siltä, että noita on Yesasiassa jäljellä, mut sain tän nyt halvemmalla kuin sieltä^^ Happy Inspirit täällä!

Päätin KDC:n takia ottaa vähän pidennettyä syyslomaa. Tai no, en puhuis syyslomasta, koska se on jo lusittu ja oon nyt koulussa. Mut lähen huomenna takasin kotia, jossa on sit hyvä alottaa henkinen valmistautuminen tulevaan matkaan ennenkaikkea. Ehkä sivussa ajattelin kattoo noissa tulleet DVD:t ja lihoa, kun sitä en täällä saa tarpeeks tehä nim. syön keksejä nytkin.

En tiiä mikä kolmas persoona musta paljastu taas tän postauksen aikana, mut syyttäkää maalaamista. Maalien haju ei nähtävästi oo hyväks mun aivolle, koska hypin asiasta toiseen. Kiitos ja anteeksi, toivottavasti sinulla oli edes hauskaa. Nyt meen pakkaamaan :'D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm