BBQ party

_MG_5685
_MG_5691
_MG_5695
_MG_5698
_MG_5706
_MG_5713
Vietettiin lauantaina Lavin ja Chum-B:n kanssa grillipartyjä. Ohjelmaan kuului syömistä ja vesisotaa vesi-ilmapalloilla. Mun ilta huipentui ampiaisen pistoon alaluomeen, jonka seurauksena jouduin lähteen vähän kesken leikin kotiin hoitoon. Siitäkin on nyt selvitty ja yhtä kokemusta rikkaampana. Mun silmä turpos aika kivasti ja yhessä vaiheessa en nähny mitään ku katoin alas, koska se patti oli mukavan kokonen. Onneks jäällä ja sokerilla se laski sitte iltaa myöten ja nyt oon taas hengissä!
Mun työtkin loppu viime viikolla, joten oon täällä taas päivittelemässä teille elämääni. Toisaalta mun koulu alkaa parin viikon päästä, mut siitä lisää myöhemmin. 
_MG_5680
Osallistuttiin pari kuukautta takaperin Suomen semifinaaleihin Kpop World Festivaaleissa ja ikään kuin kiitokseks tai lohdutuspalkinnoks saatiin kaikki omat albumit Korean suurlähetystöltä! Valitsin sit itelleni Teen Topin It's -albumin. Ihan kiva ylläri^^ Kiitoksia vaan siis sinne suuntaan~

2 kommenttia :

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm