Black & White

Voi kuulkaas. Oon koko viikon odottanu yhtä pakettia saapuvaksi ja sen takia on ollut vähän hiljaista, koska ajattelin sen sisältöä päivitellä seuraavaksi. No koska tämä suomen posti ei ole yhteistyöhaluinen, niin ei sitten. Saatte sitten lukea mun kynsistä. Pitkästä aikaa ajattelin nähdä vähän enemmän vaivaa kynsienlaittoon kun siihen perus otetaan tästä ensimmäinen purkki ja lakataan sillä -menetelmällä.
_MG_4790
Kaivelin mun pikkusen pensselin (, jota muuten saikin metsästää kaupungilla tovin. Miks missään ei oo tarpeeks pieniä pensseleitä..?) ja lyijytäytekynästä + nuppineulasta tehdyn dotting toolin. Tämmöset sain sitten aikaseks.
_MG_4799
_MG_4801
Naurattaa jo valmiiks. Miks tulinkaan julkasemaan nää tänne :'D Okei toi vasen käsi on vielä jotenkin siedettävä, mut toi oikee käsi tapansa mukaan ottaa lähes poikkeuksetta vähän damagea siinä ensimmäisen viiden minuutin sisällä. Vaikka et koskiskaan mihinkään, niin silti sulla on lommo kynnessä hetken päästä. Se on vaan tätä kynsien logiikkaa. Okei ei se vasenkaan oo niin onnistunu.. Tai siis se oli kun lakkasin ne. Oon niin taitava muutenkin niin taitava säätämään noitten kameroiden kanssa, että viimestään siinä vaiheessa kun pitäis ottaa kuva, niin oon tökkässy sen esim. linssinsuojukseen.

Ps. Oon muutamassa blogissa nähny viimeaikoina kdraama-arvosteluja, ja mietin, et jos itekkin koittaisin vääntää jonkin näköstä esittelyä näkemistäni draamoista? En oo kattellu niitä niin paljoa, et ei siitä kovin pitkä tulis :-D Jos aikaa löytäisin ja jos teitä kiinnostaa, niin teen sellasen jossaki vaiheessa. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm