Meikkini

En tiiä oonko ikinä kuvannu teille meikkejäni, tai jos olen niin siitä on niin pitkä aika, etten edes itse muista :--D No kuitenkin näin lauantaina ei ollut muutakaan tekemistä, niin tässä olis. 
_MG_4057
Kauheeta, kun Flickr oli menny vaihtamaan layoutia, niin en meinannu löytää jako-nappia mistään. No hetken etsinnän jälkeen se löyty ihan silmieni edestä.. Hyvä minä! Kuitenkin tässä olis mun tän hetkinen meikkivoide. Jos se ei vielä kuvasta ilmennyt niin käytän siis Lumenen Matt Makeup:ia. Tää on vähän tällanen väliaikanen, parempaa etsiessä -vaihtoehto. En oikeen tykkää tosta. Kuivuu kyllä tosi nopeesti, mutta jotenkin on tosi möh. 
_MG_4060
Seuraavana saman sarjan puuteri. Outoa, että tykkään sitten tästä puuterista mukamas yli paljon. Tää on jo kolmas purkki menossa! 
_MG_4062
"Pakkelin" jälkeen yleensä piirrän kulmat ja laitan rajaukset. Näihin käytän ylläolevia työkaluja. Kaikista kauimmainen on kulmakynä, joka on Rimmelin Eyebrow Pencil. En meinannu pystyä lukemaan tota, kun oli jo niin kulunu.. Tostaki oon tykänny tosi kovaa. Sen saa helposti pois, mutta kuitenki pysyy tarpeeks kauan. Rajauskyniä mulla on muutama kappale. Lempparina Lumenen ihan perus musta, jota käytän melkee päivittäin. Joskus vaihteluna käytän Makeup Storen ruskeeta rajauskynää tai sitten Rimmelin jotain Eyeliner-juttua. 
_MG_4065
Viimesenä sudin ripsiin Lumenen ripsaria. Vasta nyt tajusin, että suunnilleen kaikki mun meikit on lumenelta. Sit yleensä kävelen kaupassa vielä kaikkien lumene tuotteiden ohi, koska en ees pidä niitä mitenkään yli hyvinä, tai hintansa väärtinä. Miten ne sitten on joutunu tänne mun käyttöön? 

Toivottaasti piditte vähän erilaisemmasta postauksesta. Yritän toteuttaa parhaillaan yhtä DIY-postausta, joten pitäkää sormet ristissä, että se onnistuu :) Seuraavaan kertaan! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm