Exam week

_MG_4026
_MG_4035
_MG_4067
_MG_4079
Randomien kuvatustenpäivä. Meillä alko siis koeviikko torstaina ja koska mulla on vaan kolme kurssia tässä jaksossa niin sain viime viikolla kivasti vapaata. Ensimmäinen koe oli eilen, joka oli siis äikkä. Mulla on seuraava koe torstaina, joka on äikkä kans, eli mulla on tässä nyt hyvin aikaa tehdä kaikkea ^_^ Torstaina on tosin japanin koe, joten siihen pitää lukea. Pitäis ottaa tavotteeks kerrata niitä asioita aina pitkin vuotta, eikä vaan jättää kaikkea opeteltavaks sitten viimeselle viikolle ennen koetta. Onneks noi asiat ei oo mitään kauheen vaikeita. Ainoana ongelmana on vaan kirjaimet, jotka oon unohtanu täysin. Lisäksi pitäis opetella kolmisen kymmentä kanjia.. Huoh. 

Mutta nyt pitää lähteä postilaatikolle, josko siellä olis jo paketti, jota oon odotellu^^ 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm