About BTS and Rapmonster

Kyllä luit otsikon aivan oikein. Oon miettiny jo hetken, että julkaisenko tätä ollenkaan, mutta mun blogi, niin kai saan täällä julkaista mitä haluan, ja jos joku nyt ei sitten tykkää tästä tekstistä, niin ei voi mitään. Päätin myös julkaistä tämän ennen sitä DIY-juttua, joten siitä sitten myöhemmin :D

Kaikki varmaan tietää Rapmonsterin rookie ryhmästä BTS. No jos et, niin ehkä se selviää sitten tän postauksen jälkeen. Tässä on tarina BTS:stä ja Rapmonserista suhteessa minuun. Jos alotat lukemaan, niin suosittelen lukemaan loppuun.
20130613_seoulbeats_BTS
Ihan ensimmäisen kerran kuunnteltuani No More Dream -biisin alkua meinasin jo heittää leikin kesken. Siis ensinnäkin Rapmonsteerin ääni _ärsytti_ mua. Tykkäsin tästä debyytti biisistä ihan tosi kovaa, mutta aina ku oli leaderin vuoro räpätä, niin olin aina lopettamassa kuuntelemista. Jotenkin se on tosi möree ja sain kauheen ylimielisen vaikutelman Rapmonsterissa tässä vaiheessa. 
tumblr_msxzgbBm0O1s6uy82o1_500
No, sitten tuli We Are Bullerprool Pt. 2. En pystyny kuuntelemaan tätäkään biisiä kovinkaan usein. Joku siinä äänessä vaan sai mut aina lopettamaan sen. Kaiken huipuksi noi sen miljoonat aurinkolasit sai mut tyylillä kääntelemään pöytiä.. No sitten jossaki välissä tajusin, etten voi "vihata" sitä, ja tyylillä pakotin kuuntelemaan BTS:än biisejä. Oikeestaan V ja Suga teki hommasta aika helppoa, koska hei, kattokaa niitä T___T 
 Nyt alkaa sitten tää parempi osuus tästä matkasta. Rupesin jo sietämään Rapmonsterin räppäämistä ja pystyin kuuntelemaan biisit loppuun asti. Yhessä vaiheessa aloin ettimään tietoja kyseisestä henkilöstä ja olin aika shokissa. Siis tämä mies on oikeesti tosi lahjakas! Rapmonster kirjoittaa yhdessä jäsentensä kanssa suurimman osan biiseistään. Sitten tajusin mennä katsomaan käännökset näistä tulleista kappaleista ja voi herran lettastaa..!! No More Dream sai mun silmissä uuden spottivalon ja olikin mun soittolistalla soitetuin vähän aikaa. Entäs sitten BTS:än cover J.Colen Born Sinneristä. Kuinka joku voi olla noin taitava? Kiitos BTS:än muistin taas miksi en kuuntele amerikkalaista poppia. 
 Sitten tämä yksi tajusi vihdoin ottaa lasinsa pois. KATTOKAA NOITA SILMIÄ *O* Meinasin kuolla ku näin näitä kuvia, ja kelasin oikeesti huoneeni syvimmässä nurkassa, että miksi? Miten oon joskus voinut olla tollanen Rapmonsteria kohtaan?? Onneks BTS sitten hyvin pian julkaisi comeback aiheistaan ja lopulta saatiin se biisikin ulos. N.O -kappaleen sanat osui ja uppos. Tais olla vielä  mulla kirjotukset meneillään/aluillaan tai jotain ja tää kyllä auttoi jaksamaan. 
tumblr_mwjx7yGkMp1sq5rd6o1_500
Nyt ollaan sitten siinä vaiheessa, että Rapmonsterista on tapansa mukaan tullut mun bias kyseisestä ryhmästä. Siks mua ottaakin päähän nää uutiset räppäri B-Freestä, joka jossakin ohjelmassa oli epäsuorasti haukkunut Sugaa ja Rapmonsteria. Tässä jotain esimerkkejä:
-It’s just an album with rap.

-Suga:I came up to Seoul in my first year in high school…But doing music in Daegu was difficult, so…
 B-free: Cause you don’t like doing difficult things…
-B-free: We all have that sad story.
 Suga: Right, you all have it. But I wanted to change it. 
 B-free: How?! (talking over Suga) Bang Shi Hyuk? By becoming an idol, you thought you could change it? 
 Suga: Honestly, in that time…
 B-free: For me, I don’t hate you. It’s just that you could’ve gone the same route as us. But because you couldn’t overcome your greed…
 Suga: You call it greed, but I don’t understand…
 MC: Let’s just stop it here. 

Tossa nyt jotain. Aihe vähän hyppäs sivuun, mutta siis joo tosta voi lukea lisää ympäri nettiä. Vaikka en itseäni (vielä) ARMYksi sainoisikaan, niin silti Rapmonster on ainsainnut erikoispaikan mun biaslistalla. En ymmärrä miten joku, jota alussa tyylillä vihasin, niin päätyy näin lähelle mun ultimate biasia  - eli Taoa. 


Lisäksi Rapmonsterin hymy on yksi asioista joka saa mut fangirlailemaan. En edelleenkään pidä sen "coolista" tyylistä, vaan toi söpöily sopii sille. Kuitenkin oon paljon ymmärätäväisemmin mielin matkassa. Se on leader ja BTS:än tyyli on tollanen vähän kovan esittäminen. Silti on ihanaa katsoa kun ne söpöilee keskenään. 

Päätän romaanini nyt tähän. Jos teillä on samanlaisia tarinoita, jostakin toisesta - miksei samastakin - artistista, niin olisi kiva lukea niitä! Joten laittakaahan kommenttia, jos jaksatte kirjoittaa, tai sitten väsätkää saman tyylinnen postaus ja linkatkaa se mulle :) Kiitoksia niille jotka lukivat loppuun asti ^__^


6 kommenttia :

  1. Mulla taas Rapmon on ollu biasruiner siitä hetkestä saakka, kun kuulin sen äänen ekaa kertaa. Ja sit katoin BTS:n sanat ja itkin mukana, koska ne iski niin syvälle sydämeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi on varmaan se kivempi versio siitä miten bias valitaan :D

      Poista
  2. Haha kiva lukee et muillekki on käyny näin :D Mul yleensä menee just tollee et aattelen jostaki sillee huoh toi on ärsyttävä yms. mut sit myöhemmin rakastun siihen :D Ja sit mietin et miten oon joskus voinu olla pitämättä siitä. Esim. mun ultimatebias Himchan, josta en tykänny aluks yhtää. Mut sit koko aja vähitellen rakastuin siihen :3 Muita joista en tykänny aluks oli Block B:n Kyung ja Boyfriendin Donghyun. En tiiä mikä siin on et just siitä kenestä sä et tykkää aluks nousee sun biakseks.. :D Nyt täst kommentist sai kuvan et vihaan kaikkia ::D en tietenkää.. mulle nyt oon vaan sattunu käymää tollee useemman kerran..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww :D Tää ei oo kyllä yhtään kivaa ku jossaki välissä havahtuu siihen, että oot ihan tyhmä xD

      Poista
  3. En oo oppinu vieläkään tykkäämään Rap Monsterista :c Mutta ei se mitään, kyl mä kohta opin >_< Mut mun BTS biasin valinta oli niin vaikee et nyt mulla on sitten 3 biasta. Kookie, Suga ja V :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww mullaki tää BTS ihkutus tulee jo korvista pihalle :'D et en tykkää enää oikee kenestäkää xd

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm