Photocard unboxing #3

_MG_3671
_MG_3673
Unohdin eilen täydessä kiireessä ottaa tää kuvat. Eli siis photocard unboxingia olisi taas luvassa. Sain perheenlisäystä kun D.O ver. B Growlista tipahti postiluukusta eilen. D.O on mun bias EXO-K:sta, joten olihan tämä pakko hankkia. Ostin tämän ihan ebaystä. Toimitus oli nopea tracking codella, ja kortti tuli täydellisessä kunnossa perille^^
Toinen on tuo Dongwoon Destiny photocard, jonka itseasiassa vaihdoin Woohyuniin. Woohyun on mun kolmas bias, joten oli vähän vaikea luopua siitä, mutta Dongwoo on silti parempi :/ Henkilö, jonka kanssa vaihdoin, asuu Australiassa. Vaihto meni nopeammin kuin viimeksi, joten olen tyytyväinen :)
Sitten ihan muihin asioihin. Ilmotin itseni kpoptanssiryhmään, ja eilen oli ensimmäiset harkat! Meitä oli siellä vain minä + vetäjä/toinen jäsen. Tanssin EXOn Historyn "alkulämmittelynä", ja mun onneks se meni vähän niinku pääsykokeesta, eli pääsin ihan varsinaiseen ryhmään, joka tulee jatkossa tekemään mm. Youtube covereita ja luultavasti esiintymään. Daebak! Vihdoinkin sain jotain aktiviteettiä elämääni, koska luistelun lopettamisen jälkeen ei oo tullu liikuttua mitenkään...ylimääräisesti. Joten ihan kiva, ettei tuu sitten istuttua koneella koko päivää, vaan saa tehdä sitä mistä oikeasti tykkään (: 
Mulla on muuten tässä jaksossa äikän 8 ja 9 kurssit. Opettajat jo valitteli, että tuun kuolemaan. Ovat varmasti oikeessa, mutta näillä mennään :--D Mielummin pidän tän kurssin "täytenä" (mulla on 4 palkkia), ja sitten ensi jaksossa vaan enkun kertauskurssi kuin, että sitten ensi jaksossa olis hemmetisti hypäreitä.
Mutta joo nähään taas!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm