ipad cover + tulli hömppää

Nyt on kuulkaas lukijat rakkaat käyny näinkin hienosti, että mun kauan odottamat EXOn repackage albumit ovat joutuneet tullattavaksi.  Tää on ihan eka kerta ku joudun ikinä tekemään tulliselvitystä, joten on tässä nyt vähä kirjaimellisesti pissat housussa. Sain vinkiks tehä ilmotuksen netissä, jolloin paketti lähetettäis suoraan kotia. Mutta jos joku on tilannu jotain isompaa, niin auttakaas mua. Koska kyseessä on paketti, se ei mahdu postilaatikosta luonnollisestikaan läpi, eli tullin jälkeen se viedään postiin? Mua vaan lähinnä huolestuttaa se, että jos teen selvityksen huomenna, ehtiiköhän se enää tällä viikolla tänne Vaasaan asti? Enpä usko, ja sekös ketuttaa, koska paketti on ollu maanantaista asti jo Suomessa, yhyy. No tällasta tää on, ei auta ku odottaa ja itkeä kanssatoverien kanssa. 

Kuitenkin, ettei täällä jouduttaisi aivan odottelemaan, niin kuvailin teille mun uutukaista - ipad suojaa. Tää tuli Hong Kongista ja jäljittelee siis applen omaa coveria, mutta oli noin 1/6 aidon hinnasta. Ite tykkään ja toimii kyllä yhtä hyvin kuin aitokin ^_^
_MG_3323
_MG_3327
Mun hiragana taustakuva. Kätevää aina tarkistaa kirjaimet, kun tässä kesällä tullu vähän unohdettua D:
_MG_3328
_MG_3329
_MG_3330
Tollanen pirtsakka vihree ipad cover lähti siis ebaystä kohti Suomea noin viikko sitten. Tosi nopea toimitus! Sain mukaan vielä pari näyttökalvoja ja tollasen kosketusnäyttökynän :)

2 kommenttia :

  1. Aika huonoo tuurii :(( Itellä ei oo onneks joutunu koskaan tulliin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no näinpä ja kun paketissa vielä luki, että maksoivat 20$... :--D

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm