In your dreams I control you with my magic spells

_MG_0940
_MG_0930
_MG_0909
_MG_0904
_MG_0897
_MG_0878
_MG_0873
Oon ollu iha hemmetin ahkera tänään ainaki omasta mielestä, mut nyt ku puen sen "sanoiks" niin kuullostan oikeesti aika laiskalle ja saatatte ajatella et jos toi on ton ahkera päivä, niin mitä toi tekee normaalisti. Ette kyl ehkä mee iha mettään arvaustenne kaa ja nyt ku rupesin asiaa vähä enemmän pohtimaan asiaa, niin en ees tajua miks oon ihan väsy enkä jaksa tehä mitään. No mut siis tänään oli koulua puol kymmenestä yhteen ja yheltä loppu kokeiden palautus, jonka jälkeen sai lähtee kotiin. Minä meni siskon ja iran kaa syömään thaimaalaiseen, ja sen jälkeen kierreltiin jotain kauppoja ku venattiin äitiä. Sitte pääsin kotiin joskus kolmen aikaan ja nyt oon väsänny kuviksen töitä ja läksyjä. Ehkä se on noi läksyt + farmville 2 jotka uuvuttaa ihan liikaa :--D? Oon ihan tosissani alkanu harkita, et jos vaan vetäis netti- ja koneen piuhat veke ja eläis "normaalia" elämää. Taitaapahan jäädä harkinnaks. Mä en ees enää tiiä mistä puhuin, joten parempi lopettaa ajoissa, moikka! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm