Now let's ride to the moon

Koska eilen tapahtui jotain hyvää, niin tänään tapahtui jotain ei niin hyvää. Alotetaan siitä hyvästä, eli eilen saapu vihdoin se paketti! Se paketti, jota on odotettu yli viikon. Siis enoni lähetti taas pimkiestä aivan ihania vaatteita :--) mm. noi parit t-paidat ja yhen kevyen neuleen. Noi on just tollasia mitä voi käyttää nyt syksyllä jonku villapaidan kaa, ilma et tulee kylmä tai kuuma. Kiitos siis niistä!!

Sit siihen ikävämpään asiaan. Nauratte varmaan kun kuulette syyn, et miks mun käsi on kipsattu, koska nauraisin itekki, jos se en olis mä, jonka käsi on kipsattu :--D Kuitenki olin tänään lähössä kouluun skootterilla ja hyvän matkan ajettuani, sellanen pikkutyttö päättää tulla jostain korkeen puskan vierestä suoraan mun eteen. Kaiken lisäks oli satanu ja kun jarrutin niin skootteri lähti sivuluisuun. En oikeen muista, että miten kaaduin, mut kun pääsin pystyyn niin mun käsi oli kipee ja silleen. Soitin iskälle ja lähettiin lääkäriin. No sain kipsin 8:ks viikoks. Huvittavintahan tässä on se, että mun käsi murtu, mutta mun eväsbanaanille ei käyny kuinkaan!! Kännykkä ja kameraki oli ihan ehjiä, vaikka kännykkä oli mun taskussa. Nyt vaan odotellaan poliisin tuloksia siitä, että kumman vika se oli ja sitte vakuutus sotkuja.

Mut mun käsi ei kestä tän enempää kirjottamista, joten heippa ja palaillaan! :-)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm