KÄSIPÄIVÄÄ

Tässä kuvia kännykän läpi. Toi apple pie Ben&Jerry's oli ihan sairaan hyvää! Mun uus lemppari :---) Siinä on tollasia omenan paloja ja jotain kovaa, vissiin niinku sen "piirakan" taikinaa. Ehkä uskallan kesällä syödä yksin sellasen ison purkin ja maistaa jotain sellasta, mitä ei noissa pienissä purkeissa saa.

Kävin Raippaluodos eilen (ne jotka asuu täällä päin, voi tuntea mun sarkastiset sanat sinne asti), jeee! Rupesin nauramaan siinä vaihees ku radio rupes pätkimään, ja mietin et ei me ny oikeesti olla jossain kaukana jumalan selän takana, ainakaan niin kaukana, ettei tääl radio kuuluis. Mut nähtävästi oltiin :--D

Kävin tänään lääkärissä näyttääs mun käsiä, ku niihin on ilmestyny jostain jotain inhottavia ja kutittavia näppylöitä, niinku jotain ihottumaa. Sain jotain pillereitä ja rasvaa, ja ohjeet, että tuu takas jos ei auta. No eiku ajattelin odotella kotona, josko ihme tapahtuis..

4 kommenttia :

  1. hyi toi Oh, my apple pie b&j on mun mielestä iha sairaan pahaa :D

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla! liityin, liity mun (: http://jaicablogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiitos ja tervetuloa! :) Käyn kattomassa sun blogia :-)

    VastaaPoista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm