Why you gotta be so blind?

Lähdössä Kokkolaan
Huhhuh mikä päivä taas, mutta ensin viikonlopusta. Kokkolassa siis oltiin ja noi parit luistelukuvat onkin sieltä. Mulla ei oo yhtään kuvaa meidän esityksestä, tai minkään joukkueen, joten tyytykäämme näihin Kokkolalaisiin kuviin. Huomenna tiistaina meillä on seuran joku kevätnäytösmuisteluhomma, jossa siis kaikki joukkueet esittää kisaohjelman ja me vielä toi näytösohjelma,apua ei olla tehty ohjelmaa kahteen viikkoon, ja en ainakaa muista siitä varmaa mitää :---D

Nojoo sekavan alun jälkeen on hyvä lopettaa entistäkin sekavammin, eli tänään meillä koulu loppu 11 (<3), mutta mulla alko silmälääkäri vasta 14.00 joten jouduin odottaan 3h kaupungis pyöriskellen (1. H&M, oli muuten ihanaa löytää jopa hätm:stä tota matta top coattia, koska oon luullu et sitä saa vaa jostain kynsistudioista, joita täällä Vaasassa ei oikeen ihmisten ilmoilla ole. 2. 4. Gina Tricotista vaan sen takia, et sain sen 25 € täyteen, jotta saan leiman.. hehe. 3. H&M, mun kaikki mustat kynsilakat on iha p.askoja, joten toivotaan, et toi olis ees yhtä hyvä, kun muut H&M:än lakat.

Oon kirjottanu jo ihan liikaa, joten pakko sanoo heipat, ennenku tästä postauksesta tulee liika pitkä :--D Heivain!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm